Dracaena

خون سیاوشان  

 از یک گروه بزرگی از گیاهان با شاخ و برگ محبوب را تشکیل می دهند. رشدبیشتر به صورت ایستاده. ، straplike را با برگ سفید، کرم، و یا قرمز متنوع. Dracaenas رشد خوبی در دمای اتاق به طور متوسط ​​اما پیش نویس سرد را دوست ندارد. گیاهان متوسط ​​به نور برای حفظ بهترین رنگ برگ به من بدهید. اجازه می دهد که خاک را برای خشک به لمس بین آبیاری.

نوع:houseplant

خون سیاوشان

قد:از 1 تا 20 فوت

عرض:

1-3 فوت عرض

امکانات ویژه: تعمیر ونگهداری کم

گل داودی

گلهای داوودی را باید برای باغ پاییز داشته باشید.گل های زیبا گل داودی، در دسترس در چندین رنگ، زندگی جدیدی را به یک باغ در پاییز می بخشد. برخی از انواع دارای شکوفه گل افتاب گردان. دیگران ممکن است کره گرد، صاف، حاشیه، شکل تیغ جوجه تیغی، یا شکل قاشق. آنها فوق العاده مناسبند برای کشت ظرف و گلدان.

گیاه آپارتمانی- گل داودی

نور:
قسمت خورشید، خورشید
نوع:
همیشگی
قد:
1 تا 3 فوت
عرض:
1-3 فوت عرض
گل رنگ:
آبی، سبز، نارنجی، صورتی، قرمز، سفید
شاخ و برگ رنگ:
Chartreuse / طلا
ویژگی های فصلی:
شاخ و برگ پاییز رنگارنگ، پاییز بلوم، تابستان بلوم
حل کننده مشکل:
Groundcover
امکانات ویژه:
گل کات، خوب برای ظروف، تعمیر و نگهداری پایین

برگ بیدی

Tradescantias می vining یا گیاهان وسیع با ساقه انتهایی، که تغییر جهت کمی در هر گره، به گیاه اثر کج و معوج. رشد گیاهان در سبدهای آویزان، به عنوان یک groundcover تحت گیاهان بزرگتر، و یا بر روی پایه و یا قفسه. Tradescantias بهترین محیط رشد به نور در 55 تا 75 درجه F. درخاک نسبتا خشک نگه دارید.

اشنایی با گیاه آپارتمانی

نوع:
Houseplant
قد:
زیر 6 اینچ تا 3 فوت
عرض:
1-3 فوت عرض
گل رنگ:
صورتی، سفید
شاخ و برگ رنگ:
خاکستری / نقره ای، بنفش / کبود
ویژگی های فصلی:
تابستان بلوم
امکانات ویژه:
تعمیر و نگهداری کم

نوک پیکان تاک
Syngoniumpodophyllum
تاک نوک پیکان یک گیاه شاخ و برگ سرسبز که چند رنگ خود را به خوبی نگه می دارد. نیازبه نور کم دارد. گیاهان جوان معمولا تپه جمع و جور از شاخ و برگ را دارند.در سایه های مختلف به رنگ سبز، برنز، و صورتی باقی می ماند. سن گیاهان، آنها بیشتر از یک عادت رشد vining توسعه. برش را به نگه داشتن آنها را جمع و جور، یا آموزش آنها را بر روی یک قطب خزه. تاک نوک پیکان به خوبی رشد در پایین به نور متوسط ​​با متوسط ​​درجه حرارت اتاق. به طور مساوی مرطوب نگه داشتن خاک است. گاهی nephthytis نامیده می شود.
اشنایی با گیاه آپارتمانی

نوع:
Houseplant
قد:
1 تا 3 فوت
عرض:
6 اینچ تا 3 فوت عرض
شاخ و برگ رنگ:
بنفش / کبود

 

 


Mandevilla
در میان درختان مو زیبا ترین باغ، mandevilla ارائه می دهد خیره کننده. گل ترومپت شکل .در سایه از رنگ صورتی، سفید، و یا قرمز است. این گیاه مناسب برای ایجاد یک نگاه سرسبز گرمسیری است. Mandevilla معمولا به عنوان یک سالانه رشد کرده است، هر چند می توان آن را در داخل خانه در یک نقطه روشن overwintered. توجه: تمام قطعات از این گیاه سمی هستند.

mandevia

نور:
خورشید
نوع:
سالانه، چند ساله، انگور
قد:
زیر 6 اینچ تا 20 فوت
عرض:
صعود به 20 فوت
گل رنگ:
صورتی، قرمز، سفید
ویژگی های فصلی:
پاییز بلوم، تابستان بلوم
حل کننده مشکل:
گوزن مقاوم در برابر
امکانات ویژه:
خوب برای ظروف، تعمیر و نگهداری پایین


Dieffenbachia
Dieffenbachia ممکن است به عنوان یک درخت کوچک با ساقه canelike و یا به عنوان یک گیاه پوشیده از بوته با چند ساقه رشد کرده است. آن را در پایین رشد به نور متوسط. رشد آن را در دمای اتاق و نگه داشتن خاک مرطوب به طور مساوی. گاهی عصا گنگ، اشاره به اثرات سمی آن شیره، که می تواند بی حسی زبان و تورم در صورتی که توسط کودکان و حیوانات خانگی جویده شود نامیده می شود.

diffenbachia

نوع:
Houseplant
قد:
از 1 تا 20 فوت
عرض:
1-3 فوت عرض